Diskuse

Jak dělat mistrovsky velblouda z komára aneb práce v Anglii nás baví

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V78o61j59t54a 87M65r76k37v94a

17. 5. 2017 11:41

Vůbec vás neznám:) a musím říct, že skvělé články !

1 0
možnosti

Zdá se, že nějak degenerujeme.

0 0
možnosti

Ale to zase ne. Spíše bych řekl jiný kraj, jiný mrav 

1 0
možnosti

Tak pokud se tento systém(popsaný v prvním příběhu) dostane někdy k nám, budou tuším muset přistavět další blázince:)

Jezdil jsem často do Anglie(Birmingham - Frankley) náklaďákem a žel nebo právě dík, že vykládka vyšla zpravidla na pátek na zpátečku se muselo čekat přes víkend. Začal jsem se pomalu sžívat s místním obyvatelstvem, které mě bralo jako hosta ze zajímavé země a vítané zpestření. U mě bylo všechno "OK, Excellent a R^! Začal jsem pomalu přemýšlet o možnosti práce a ubytování tam, ale pak jsem poznal současnou přítelkyni a bylo "vymalováno" Když to tak čto, tak si říkám, že ještě že tak:-) Na druhé straně by ze mě měli ale docela povyražení:-)

http://enders.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=432880

2 0
možnosti

Jen to ne! Zlaté Česko :-) Jinak ano, prvních pár týdnů bylo taky vše excellent, brilliant a nevím, co ještě. Až pak jsme procitli :D Na pozorování ale perfektní, to se musí nechat.

0 0
možnosti

A přece je to pravda! :-)

0 0
možnosti