Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Napsal jste to fakt skvěle. V Londýně jsem bohužel nikdy nebyla, ale o to víc jsem si ten článek užilaR^ Mám k němu nějak celý život blízko...

(jen drobná poznámka: nejlepší den ve Vašem životě byl snad, když jste potkal K., ne?!:-))

1 0
možnosti
ŠS

Moc děkuji! :-) To je škoda, za návštěvu určitě stojí... Jinak máte pravdu. Musím se nad sebou zamyslet! ;-)

1 0
možnosti
KK

Zapomněl jste na Royal Air Force Museums v Hendonu. Je tam k vidění i výstavka o českých pilotech.

Zajímavé je taky Imperial War Museum a HMS Belfast, kotvící šikmo proti Tower. To jsem si prolezl v 1972. Tehdy byl Londýn ještě pěkný.

0 0
možnosti
ŠS

Nezapomněl, ale upřímně jsem se chtěl jakýmkoli muzeím vyhnout (a navíc ve Vámi zmíněných jsem ani nebyl). Jen toho Sherlocka jsem si neodpustil. Každopádně díky za tipy :-)

0 0
možnosti
JR

J38a32r98a 46R78a19n55k

20. 5. 2017 0:42

Londyn se nikdy neomrziR^

0 0
možnosti
ŠS

Souhlas, pořád si myslím, že pokud tady člověk nebydlí, tak jako dovolená je Londýn perfektní.:-)

0 0
možnosti

To už vypadá skoro jako knížka, napsal jste to úžasně. Sám jsem byl v Londýně asi tři dny v únoru, ovšem na tohle jsem neměl ani trochu času, až teď s Vámi. Takže díky moc

1 0
možnosti
ŠS

Moc děkuji!! Je pravda, že za tak krátkou dobu člověk nestihne fakt ani zlomek :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 744x
Začínající publicista, basketbalista a sběratel fantasy knih a her žijící (momentálně!) v zahraničí.

Seznam rubrik